Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Monday, December 14, 2009

Sepi Dalam Ketakutan

Semakin hampir,
Dalam rona-rona warna,
Hiruk perjalanan hidup,
Mencari gelagat kanan dan kiri,
Buat mengimbangi suatu rasa aneh,
Tentang hidup dan kehidupan.

Sungguh hampir,
Lama tertunda-tunda,
Akan erti silap dan kesilapan,
Perasaan yang tidak terucap,
Atau sekurang-kurang mampu lahir,
Dalam hati yang tersuci.

Sangat hampir,
Realiti yang terkambus,
Oleh lukisan wajah nampak ceria,
Dan menyembunyikan wajah sayu,
Sisi sebenar sebuah perjalanan,
Menuju destinasi yang hampir.

Sepi dalam ketakutan,
Seperti setiap detik yang dilalui... Sepi...

Benarkah sesuatu hanya akan mula dihargai...
Pabila ianya tiada lagi...
Dan aku memilih untuk pergi...
Kerana aku sangat ingin dihargai!
Titik!!

Maktabah Affendi
Padang Serai
6.30 p.m

Dedikasi buat semua yang menerima msg semalam.. adalah orang2 yang aku fikirkan.. tatkala sepi melanda... mungkin terpadam dalam memori.. bila suatu dimensi lain menyelubungi hidupku... dan buat yang lain juga... jika aku lupa akan diriku... janganlah kalian juga melupakan aku... moga dipanjangkan Allah umur... dan mampu melalui hari2 mendatang.. menjadi najib yang jauh lebih baik.. daripada si jahat yang ada sekarang... amin... mohon doanya... dan maafkan segala salah dan silap... yang sangat banyak itu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!