Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Tuesday, November 4, 2008

Subharmonic...

Alhamdulillah.. walaupun belum ada satu paperpun aku ambil untuk ketika nie dalam musim periksa... tapi aku syukur sangat sebab satu daripada subjek telah selesai sepenuhnya selepas pembentangan pagi tadi... yup pembentangan yang agak baik... janji Lec... akan check report sebelum bagi grad... dan melihat pada segala usaha yang dibuat... persembahan sebentar... attitude yang kami tunjukkan (pakai tie nie.. huahua)... kami berada pada kedudukan untuk mendapat grad yang baik ( lec yang cakap..haha)... oh sudah cukup bagus dan mengembirakan!!.. Syukran pada semua yang terlibat...

Tatkala bergelumang dengan segala kitab kuning ini... tiba2 Tuan Amer telah menghadiahkan aku sesuatu yang sangat menyentuh jiwa...( tapi x de la aku tunjuk jiwa tersentuh.. ahaks)... ya, satu nukilan yang cukup indah bait2 ayatnya... sehingga membuatkan aku sedikit sayu... oh... disertakan juga gambar2 sahabat2 seusrah... benar menggamit rindu untuk seperti dahulu... dan mereka2 itulah yang aku namakan subharmonic!!... untuk hidup secara berharmoni... benar didalamnya terkandung subharmonic... oh merdu sekali note setiap satu dari yang tertera di gambar... moga2 ukhuwah yang pernah dibina... tidakkan pernah sekalipun gugur... kerana dunia sementara... kampung abadi nanti ukhuwah ini bakal menjadi saksi... kita pernah bersama... dan akan kekal bersama... di sana.. Syurga menanti... amin!!

Selamat menjawab peperiksaan sekali lagi.. entah yang ke berapa kali kuucapkan... moga semua kita berjaya dengan cemerlang...

p/s : aku suka sekali suasana peperiksaan ini.. kerana selain hari raya.. saat musim peperiksaan juga merupakan saat manusia bermaaf2an.. aku cukup gembira untuk itu.. moga legasi yang cukup baik ini akan berterusan bagi seluruh warga APEX ini... moga berjaya!!

3 comments:

Unknown said...

ishk.. awat muka den takdok nih?
kecik ati... +_+

piz said...

slm berg...
ape pun selamat berpereksa, sronok dan mencabar sbnrnye exam ni, kadang2 kalo xde exam ni tak syok plak!

jawab exam molek la, yg pasti aku dh merdeka :D

Aku Bukan Umar Al-Khatab said...

kak izah oiii... dah la selalu ponteng usrah... ad hati nak masuk gambar dalam tu.. alahai.. huahau..

uit piz.. hehe daku ad 2 paper lagi sehingga komen nie ditulis.. doakan deh.. huhu

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!