Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Monday, January 14, 2008

Mata-Mata Rantai Itu Aku Dan Kamu!!!....


Dedikasiku kepada adik2 seIslamku yang aku kasihi....
Mata-mata Rantai Itu Aku dan Kamu!!

Ketahuilah adik2ku..kalian tahu siapa kalian!!
Aku punya misi buat kalian...
Ya satu misi yang penuh mencabar....
Satu misi yang penuh halangan...
Satu misi yang perlukan pengorbanan...

Ya misi itu misi semua yang punya kalimah syahadah!!
Misi menyambung mata2 rantai...
Kalian tau apa mata2 rantai??
Mata-mata Rantai itu...Aku dan Kamu!!!

Kita di akhir zaman adik2ku...
Tahukah kamu...hukum2 Allah telah perlahan2 dilupakan...
Dan memang telah dijangka ini akan berlaku...
Kenapa??
Kerana kita kini diakhir zaman!!
Kiamat sudah dekat...
Dan jangan sampai...
kita ketemu nanti...
Tiada seorangpun penganut Islam yang menunaikan solat 5 waktu...
Dan waktu itu...
Bersedialah...
Yang beriman telah diangkat...
Bumi akan dijadikan seperti yang dijanjikan...
Maka bermulalah penghidupan sebenar...

Aku sayangkan kalian...
Seperti sayangku pada diriku..
Dan pada saudara kandungku...
Kerana nabi pernah bersabda...
Tidak beriman salah seorang diantara kamu...
Sehingga dia mencintai sudaranya sebagaimana dia mencintai dirinya sendiri...
Kalian memang benar2 saudaraku!!

Ayuh bantu aku...
kita sama2 saling mencintai kerana Allah...
Dan saling membenci kerana Allah...
Jika ada antara kita berlaku maksiat...
Tugas kita dakwah ini...
Kerana Mata2 Rantai itu...
Aku dan Kamu!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!