Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Wednesday, April 29, 2009

Otak-otak

Relex jap... penat belajar x abis lagi.. wakaka.. mcm penat sangat lak... hehehe.. sok adalah hari terakhir aku bergelar mahasiswa lepas habis viva aku nanti... dan walaupun aku ad short course bulan 6 nanti..untuk berijazah... tapi consider dah nak grad la n dalam bulan 10, graduation day... huhu... x tau apa perasaan sebenar... erm dan sejak post pasal kejahatan aku tu... kuikui percaya x, ada 4 orang tanya aku nak keje x... 2 dalam blog nie 2 lagi kat ym... oh, terharu gile.. coz mempunyai jaringan kenalan walaupun dalam internet, sangatlah baik... Tq pada semua... but dalam banyak2 tu si lelaki_ini lak buat wa juling... hehe freshie mcm aku dia nak bg keje 5k punya gaji.. haha.. mau rambang mata dibuatnya... kuikui serius ka nie bro??... kalau serius, kene pikir ngan dalam nie.. hehe...

Tinggal kan tu dulu coz aku ada perancangan hidup... matlamat jangka panjang aku, nak satu hari nanti orang panggil aku dengan panggilan dr... x kisah la cepat ke lambat.. so, untuk dapat itu.. kene la aku buat phd gak.. but sebelum tu mesti ada master coz aku bukan dari genetik genius mcm si AT selalu kata tu.. wakaka... but, aku sangat percaya akan perancangan Allah... bro lelaki ini... kalau lu serius, bak la no tepon lu bro.. hehe... kak sue lak, nanti daku call ek... kene tanya family gak dulu coz kalau ada yang sanggup nak taja hidupku, mungkin terus smbung master... hehe

ops, aku melalut lak... hehe... nak magrib dah nie... aku nak cite dalam post nie aku suke makan otak2 yang mak aku buat... wakaka... tetiba homesick lak.. walaupun lepas nie dah boleh terus duk umah.. ngehngeh... hehe.. itu je aku nak bgtau.. sekian...








5 comments:

maymot said...

berg...
dtg umah akak sok2..
jgn la tgn kosong..
bawak bawak la otak otak yg sodap tu....muahaha

;p

Mujahid Cakna said...

homesick?
p la blk mlm ni
:)

Evelyn said...

berg.. mana lg ok agaknya...

otak2 yang bersaiz besar tp tak berapa sedap...

atau

otak2 yang saiz sederhana tapi sedap melantun...

:p

maymot said...

meh daku jawap elyn:

> Org lapo tahap gaban tapi pokai pilih otak2 besar tp rasa kureng..

> Org beruang eh eh berwang lapo ke tak lapo pilih otak kecik@medium tapi sedap sampai melantun kuasa 3...

hehe
;p

Berg said...

ah daku suke otak-otak yang mmaku buat je.. yang org lain buat otak2 kempas je yang daku makan.. yang lain x sedap... wakaka

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!