Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Friday, February 1, 2008

Bersabarlah Wahai Hati...

Minggu yang penuh menyesakkan jiwa?...
Inikah diari seorang aku??...
Entahlah...aku jadi penat dan letih...
mungkinkah kerana penyakit itu??...

Atau benar aku sedang
Bermaksiat hati??...

Apa tujuan hidupku??...
Adakah sekadar melalui hari2 berlalu??...
Atau sekadar menempuh takdirku??...

Minggu ini sebenarnya sama sahaja...
Seperti minggu2 berlalu...

Hidup seorg aku masih tetap seperti dulu...
Sudah beberapa kali...
Aku mengingatkan diri ...
Agar cepat bertemu doktor...

Memang kau
Yang mulakan sehingga mereka...
Menyangka benar berlaku...

Aku hidup untuk mendapat redha tuhanku...
Hari2 akan tetap berlalu...
Semoga esok lebih baik dari...
Hari ini lebih baik dari semalam!!!


'Sesungguhnya Allah menguji
sesuai dengan kemampuanku'

Maka apa alasanku untuk...
Menyatakan tidak mampu???...


No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!