Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Thursday, February 21, 2008

Kesakitan itu TIDAK 'sakit'....

Aku dapat mc tadi... satu kuliah aku x hadir... malah kuizpun aku x ambil... (kene tahan kat klinik neh)...4 jam aku ditahan (ganasnya ayat)... huhu...kerana aku memang ada penyakit...tetapi...KESAKITAN ITU TIDAK "SAKIT"...

Mereka tidak tahu...aku dah 13 kali dapat mc...kerana sakitku itu...tetapi x de sape tahu...ape penyakitku itu...tekanan darah tinggi??...cuma secebis darinya ...hahhaa... (suspen sungguh)... banyaknya penyakitku...

Surat mc aku bg pada lec...katanya "kamu sakit apa??... saya nampak ok je...dr tu saya nak mintak mc bukan main susah nak dapat...awak sihat je...mcm mana dapat mc??...".. wakaka...kesian.. dia x tahu... kesakitan aku...

Dah la..x nak cite banyak2... hehe...kepada kawan2 yg tanya tu...jangan takut...kesakitan itu tidak sakit!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!