Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Sunday, March 15, 2009

Tinta Terakhir... Melangkah menjadi dewasa dengan sempurna... :-)



Erm perasaanku ketika ini... sedikit tenang... Syukran pada yang memahami... selepas daripada ini... tiada post yang akan berbicara soal jemaah kampus... biarlah mereka dengan cara mereka... dan aku kurang lebih 2 bulan mungkin berada di bumi ilmu ini... tekadku untuk meninggalkan bumi manis dan pedih ini dan melupakan perancangan yang mcm bagus itu... huhu resultpun x lepas nak buat master nie!!... moga berjumpa lagi di lain lapangan dan kesempatan... buat adik2 usrahku berlima... jagalah jemaah dengan baik... sambunglah ia tanpa ragu2... jangan kau contohi aku... lemah dan hina... jika ada yang baik... ambil sebagai pedoman... mana yang buruk... tinggalkan sebagai kenangan... aku sayang kalian kerana ALlah... selepas ini mungkin tidak dapat berusrah lagi... aku betul2 perlu sibuk... ah sesibuk aku... yang selalu sibuk dan menjadi penyibuk... aku pasti merindui saat2 di sini lagi... moga Allah redha semua kita...



2 comments:

Faridzul Nasaruddin said...

Akh sayu jer bunyinyer..

Aku Bukan Umar Al-Khatab said...

Segan dibuatnya tuan presiden Ma'ruf Club dtang menjengah dalam keadaan tulisan tanpa isi... atau Jiwang??.. :-)

Tapi benar... sampai satu tahap... kita sendiri tahu bila kita harus berhenti... kerana kita bukan yang memulakan dan juga bukan yang mengakhiri...

Rindu untuk bertemu akh... anak muda perlu berani berfikir!!

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!