Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Saturday, March 7, 2009

Under Water Vehicle...

Ramai orang mengeluh akan kesuntukan masa... aku merujuk kepada pelajar-pelajar tahun akhir yang perlu menyiapkan tesis untuk final year project... dan aku juga sedang berlumba dengan masa untuk dengan tabah menyiapkan tugasan terakhir sebelum bergraduasi... hehe walaupun masih juga sempat menaip sepatah dua kata...

Jom kita nengok apa yang duk buat sampai x tido malam nie... (erm sebelum nie aku tido malam ke?)... hehe...



Yup... benda alah nie la yang aku kaji... act nie project bawah elektrik n elektronik punya lec... but x tau napa... aku termasuk part of the team yang run benda nie... huhu... just interest ngan body dia je... aku kaji ketahanan terhadap pressure oleh bahan binaan vehicle nie... leceh la skit kejenya... but rasanya ok dan skang sibuk duk writing... part nie yang pening... huhu puluh jurnal dah aku baca... erm nak goreng apa lagi ek??... haha ada idea?

Ok itu je yang aku nak share hari nie... hehe act aku duk cri video untuk present nanti... erm mintak2 x de la kene soal yang pelik2... dah la dr rizal EE yang akan viva aku.. arggghhh..x kenal!!.. hehe.. peace... selamat menyibukkan diri sahabat2 sebatch sekalian... sok jumpa kat padang pasti... petang g induk... malam balik johor... senin g KL... hehe... Allah bagi jalan mcm tu agaknya... last2 memang sumepun akan berjalan seperti biasa... Allah sebaik2 perancang... sapalah kita nak menidakkan perancangan ALlah??


2 comments:

arsaili said...

salam kenal..semoga berjaya dalam pengajian...kenal dr rizal?

Aku Bukan Umar Al-Khatab said...

salam kembali tuan.. ya2... kenal... hehe... lec yang punya ini project... bakal menjadi lec yang akan bg viva kepadaku...

huhu

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!