Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Thursday, June 4, 2009

Email Kene Serang!!

Aku nak umumkan bahawa email aku baru je kene rampas tadi.. seseorang dari ohio US telah merampas ID aku dengan menggunakan nick Ruth... pihak yahoo telah menghubungi aku dan minta tukar Password... Arghhh... nasib baik dia x buat apa2 yang pelik... rupa2nya dia guna akaun email aku untuk send hampir 200 email tentang may be skim cepat kaya or yang sewaktu dengannya... maka dengan ini jika ada sesiapa kenalan yang menerima email berkaitan skim ponzy or apa2 la yang berkaitan pusing2 duit nie... tolong just delete n abaikan je... erkkk.. kene create ID baru ka??... ces kek betul.. baru beberapa hari lepas aku membebel pasal benda2 nie.. hari nie kene kat aku... huhu...

Nasib baik blog nie guna akaun Gmail!!

2 comments:

Unknown said...

hehe Berg sabo ajer ler yop.... Depa minat nama hang kot..Berg..cer buh nama lain lak Greb ker Rgeb ker Eger ker..hehe insyaAllah kalo ada masalh emel gak hang buh nama arab ajer ler..islamik? dunno

teringat criter "You've got a mail"..hehe

Berg said...

haha... bukan mcm tu la bro... dia minat email aku sebab ada senarai panjang nama pengundi bukit gantang yang ada email kot.. wakaka.. sebab tu dia cuba rampas ID aku.. wkaka

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!