Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Saturday, June 6, 2009

Fuh Lega!!


Baru balik dari pergi 2 kenduri kawen... dalam pejalanan tadi si uma msg... dia kata ada orang tegolek... aku buat x tau je sebab aku tau uma memang suke merapu bab tegolek2 nie... tapi dalam hati duk pikir... pasal apa lak tegolek??... wakaka.. sedap2 je pagi tadi akbar lawan versi online duk dengan yakin tulis berita pasal x tegolek... alih2 si uma kata tegolek... hehe... x berapa paham aku walaupun secara serius ada sedikit terkilan... haha... tapi sebenarnya siapapun yang menang, aku sangat pasti aku masih punya rasa terkilan sebab bila ada yang menang, ada yang kalah... huhu... dan aku terkilan akan yang kalah la... kemana hala tuju mereka selepas ini??... erm abang Mat masih lagi ka dapat peranan memobilasi gerakan gempur??... adakah Yb Husam akan terus tinggal dan berurusan di kelantan sahaja... ish sangat rugi kalau bakat nasionalnya sekadar terdampar dikelantan... ke mana mereka selepas ini??

Namun Fuh lega... akhirnya segalanya selesai!!... sebenarnya sudah boleh dijangka... keputusan akan jadi mcm tu... bayangkanlah.. perwakilan dewan ulama' pasti solid sokong Ustadz nasa... then perwakilan lain yang ada title Ustadz yang memang aku percaya ramai dalam tu akan secara serius juga mengundi ustadz nasa... ikut perkiraan aku, dapat 400 undi sudah cukup.. sebab satu kumpulan lagi akan pecah dua... yang merakyat akan pilih abang mat... yang agak profesional dan teratur kerjanya akan pilih YB Husam... so, itu hakikat yang jadi... maka x de isu sebenarnya kalau keputusan nie nak diperdebatkan lagi panjang2... aku lega sebab segalanya selesai!!... hehe.. tapi, benarkah segalanya selesai sekadar disini??.. erm check posting aku sebelumnya...

P/S: selamat bekerja kepada semua pimpinan PAS x kira menang atau kalah... bukankah ada pimpinan PAS yang duk cakap 4,5 kali masa tamrin kata kita bekerja x kira ada jawatan atau tidak... so, jangan lak gatal2 tetiba x de jawatan nak lari dari pejuangan... memang aku serahkan kat aduka la.. hehe... apa2pun syabas gak kat YB salahudin Ayub... Jadi x nak balik johor??... ala, betanding la kat Skudai... kak memot ada nolong kat sana.. huhu... apa kabar la si uda.. moga2 cepat sembuh.. amin

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!