Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Friday, August 24, 2007

Sahabat..Ukhuwah Fillah Illal Jannah...

Sahabat...
Ketahuilah satu perkara...
Aku bukanlah yang terbaik...
Jauh sekali dianggap sempurna...

Aku punya keperibadian sendiri...
Terkadang buat kau tersentuh...
Atau mungkin sahaja terguris...
Kerana sikapku memang begini...

Ramai yang seperti kau...
Tidak langsung memahami aku...
Sedang kau mengakui aku sahabatmu...
Mengapa kekurangan ini tidak bisa kau terima??...

Aku juga punyai hati...
Terkadang tidak dapatku kawal...
Kerana masalah hati rumit sekali...
Aku jadi sering tertewas...

Ya benar...
Terkadang juga...
Hati ini jadi keras sekali...
Umpama batu seusia dunia...

Namun percayalah...
Sekeras2 batu...
Akan tetap mampu untuk dilembutkan...
Lantaran batu juga makhluk...
Yang menurut perintah Allah!!...

Katahuilah sahabatku...
Walauapapun badai melanda persahabatan kita...
Aku cuma ingin kau tahu...
Aku masih seperti dulu...
Cuma mungkin sedikit menjadi lain...
lantaran pemikiranku kini kritis sekali...

Dan ketahuilah...
Sekali bersahabat...
Selamanya tetap sahabat!!

Sahabat...Ukhuwah Fillah Illal Jannah!!!...


Dedikasiku kepada sahabat2 diluar sana yang mungkin tersalah sangka kepadaku...aku masih seperti dahulu...atau aku mungkin sahaja bersalah...dan aku mohon kemaafan untuk itu...kerana aku jadi takut...masalah hati tidak siapa mengetahui!!...

Buatmu sahabat...


No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!