Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Sunday, August 12, 2007

Sangkar Hati 2...



Aku memang gemar melihat2 dunia ciptaan Allah...ke Bukit Merah menyebabkan aku sekali lg kagum akan kehebatan Penciptaku...terima kasih peribadi kuhulurkan pada abg MB dan Asri kerana sudahlah pergi aku diambil...balik dihantar...maka makanku juga ditanggung...Maha Besar Allah yang mengurniakan rezeki...

Sekitar mesyuarat yang kononnya aku sertai td...aku melihat kesungguhan hamba Allah di dalam mencari keredhaanNya...sungguh menyentuh hati kecilku lantaran mereka2 ini tidak sedikitpun mengharapkan balasan di dunia...aku jadi berfikir dengan sedikit matang bahawa di dunia ini masih ada yang namanya insan...aku sangat percaya mereka juga telah menyangkarkan hati2 mereka pada dunia...TJ...Azraie...I_S...MB...Asri...Asoi...

Dan untuk diriku sendiri...aku tanamkan tekad hidup bukan dunia semata2...banyak yang aku pelajari daripada mereka ini...berbagai ragam manusia dapat ku baca...sungguh indah ciptaan yang Khalid...dari satu topik ke satu agenda...semua membuatkan aku lebih bersemangat dan hati kecilku berkata...Inilah diriku yang sebenar walaupun hatiku telah kusangkar!!

Esok...I'syaAllah 12 Ogos 2007...aku akan sekali lagi pergi melihat2 ciptaan Allah...binatang...ya aku memang gemar melihat2 kelakuan binatang kerana aku beranggapan kadang kala binatang jauh lebih mulia daripada sesetengah manusia...namun binatang tetap binatang...belum ada binatang yang mampu menjadi manusia walapun Darwin berkata mampu...namun yang pasti...semakin ramai manusia terikut2 peranga kebinatangan!!...Ya Allah jauhkanlah umat Islam daripada segala sifat2 terkeji...kepada diriku juga...moga2 aku tidak terjebak kepada segala bentuk kekejian...

Jumpa di Zoo Taiping!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!