Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Saturday, August 11, 2007

Sangkar Hati 1...

Menjadi pimpinan bukanlah diriku yang sebenar...aku suka dengan caraku....aku ingin bebas berkarya dan memerhati...pesan kakak yang ku anggap kakakku...

kakak : naper tolak?
aku : kadang2 ad benda x de alasan..tapi kita tau 2 keputusannya..
kakak : ermm
aku: then what should i say??
kakak : nk kongsi sst
kakak : ada sorg ust ni ckp
kakak : ust sidik noor kalau x silap
aku : ye2..
aku : terus
kakak: dia kata kalau jemaah lantik kamu mmgang jwtn, jgn tolak
kakak : sbb bila org melantik kita utk sst jawatan melalui jemaah
kakak : Allah akan hadirkan pembantu untuk dia jlnkan amanah jwtn dia tu
kakak : dua org pembantu dr kalangan malaikat
aku : thanks...
kakak : xder sape nk pgg jwtn
kakak : kalau diberi pilihan, kwn2 kamu yg pgg jwtn tu org pertama akan letak jwtn
kakak : kdg2 ada org yg kalau diberi jwtn jer dia buat kerja..
kakak : ada org kalu xder jwtn xder la kejer
kakak : kita pun x tau kita ni org mcm mana kan
aku : erm x tau la kak...
aku : may be hormon x stabil kot hari nie...
kakak : so anggapla jwtn tu satu perkara yg ada hikmah di sebalik yg kita x tahu
kakak : hehe

Dan aku putuskan...aku perlu sangkarkan hatiku...kerana mengikut kata hati adakah kau akan mati??...niatku satu...biarlah bumi aku berpijak kini tidak ada lagi maksiat yang berleluasa...untuk itu...aku perlu menjadi yang lain ...walaupun itu bukan diriku!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!