Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Monday, August 13, 2007

Ukhuah Fillah Ilal Jannah....

Indah sungguh hari2 yang aku lalui semalam...berjumpa rakan2 seperjuangan dari ketiga-tiga kampus membuatkan aku senang sekali...perbincngan demi berbincangan...pertukaran idea...seterusnya semangat Muhibbah menjadikan aku semakin sayangkan jemaahku...dan Allah itu maha besar...aku berjumpa semula dengan rakan lamaku...walaupun dipisahkan oleh 600 km perjalanan darat...namun atas kehendak Allah kami bertemu di satu pertemuan yang tidak dirancang...benarlah sesungguhnya perpisahan dan pertemuan adalah kehendak Allah semata...

Menyingkap kembali isi2 perbincangan semalam..tahulah aku bahawa menegakkan Islam memang mendapat tentangan di semua tempat...namun aku sangat percaya bahawa satu hari nanti kemenangan berada dipihak Islam....amin...dan aku cuba berbaik sangka dengan turut berdoa kepada penentang2 agama Islam supaya Allah berikan hidayah kepada mereka...

Semoga pada masa2 mendatang...kami disini pula akan dapat melakukan lawatan Muhibbah kesana...dan menjadi harapanku juga supaya dapatlah Allah pelihara ukhuah kami dan tetapkan hati2 kami didalam berjuang...sesungguhnya perjuangan ini tidak akan terkesan kepada Allah melainkan untuk manfaat diri kami jua...Maha Besar Allah tuhan sekalian alam...

Kepada sahabat2ku...syukran jazilan kuucapkan...dan semoga...ukhuah Fillah Ilal Jannah!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!