Moga Allah Pelihara Jemaah Ini

Syukran jazilan....

Islamic religion1

Tuesday, August 14, 2007

Salam Graduasi...

Musim berijazah datang lagi...mungkin bagi mereka2 yang bakal berijazah...ini merupakan hari paling berharga buat mereka...dan aku sebetulnya turut sama medambakan hari yang sama supaya cepat tiba...kerana kadang2 hati ini begitu malas untuk meneruskan perjuangan..kerana kukira apabila aku telah menggenggam segulung ijazah...maka aku akan dikira sebagai seorang yang berjaya...

Namun aku sangat sedar bahawa bukan segulung ijazah penentu kejayaan...Ia milik Allah jua...aku perlu terus berjuang dilapanganku...kerana mahasiswa juga punya peranan...dan seperti yang sering aku tekankan...aku memang telah sangkarkan hatiku!!!...

Kepada abg2ku...kakak2ku...yang bakal bergraduasi pada i'syaAllah 18 Ogos ini...aku ingin sekali mengucapkan jutaan tahniah...kerana bukan sahaja berjaya bergraduasi..namun kalian sebenarnya telah melakukan usaha dakwah yang sangat berkesan sehinggakan hati yang keras ini suatu masa dahulu berjaya kalian lembutkan...jasamu akan kukenang...

Salam ke alam pekerjaan!!!

2 comments:

Anonymous said...

takkan jasa dikenang jer kot...

biar kita jadi padi, semakin tunduk semakin berisi..

~ukht hasanah~

Aku Bukan Umar Al-Khatab said...

hehe...
abis kak nak ape??
cakap je..
I'syaAllah ana akan tunaikan...

Related Posts with Thumbnails

Bebaskan Tahanan ISA!!

Bebaskan Tahanan ISA!!
Wahai Pemimpin Pakatan Rakyat!! Tunjukkan Semangat Perjuangan Anda Demi Menegakkan Keadilan Kepada Rakyat Tanpa Mementingkan Harta Atau Pangkat! Tunjukkan Keikhlasan Anda!!